ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
||
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ |
Διεύθυνση: ΡΕΘΥΜΝΟ |
|
|
Κωδικός Σχολείου (ΥΠAIΘ) |
4141057 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ |
|||
Έδρα του Σχολείου (διεύθυνση) |
Μάχης Κρήτης Μυσίρια (4ο Γυμνάσιο) |
||
Τηλέφωνο |
2831035241 |
Fax |
2831035242 |
e-mail |
mail@lyk-esp-rethymn.reth.sch.gr |
Ιστοσελίδα |
http://esperino-gel-reth.blogspot.com/ |
Διευθυντής Σχολικής Μονάδας |
Ευαγγελία Ηλιακάκη-Σταυριδάκη |
||
Υποδιευθυντές Α
& Β |
|
||
Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων |
|
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ
ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟ
ΕΤΟΣ 2020-2021
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η λειτουργία και η εφαρμογή
του σχολικού κανονισμού δεν έρχεται να περιορίσει την ελευθερία οιουδήποτε,
αλλά να βοηθήσει τη σχολική κοινότητα να διαμορφώσει υγιείς προσωπικότητες, να
μάθει στα μέλη της να σέβονται τις ελευθερίες των υπολοίπων και να εδραιώσει
τις πρώτες δημοκρατικές αρχές. Είναι απαραίτητο να αντιληφθούν όλοι οι
εμπλεκόμενοι στη μαθησιακή διαδικασία (μαθητές –γονείς – καθηγητές) ότι η
αποδοχή και η εφαρμογή του σχολικού κανονισμού είναι θέμα αρμονικής συμβίωσης
των σχολικών παραγόντων και θεωρείται αυτονόητη και αναγκαία προϋπόθεση για την
απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου.
Το σχολείο έχει την
υποχρέωση να αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή/τρια σαν μία ξεχωριστή
προσωπικότητα, να σέβεται τις ανάγκες του, να του προσφέρει την καλύτερη δυνατή
αγωγή και μόρφωση, να διαλέγεται τις απόψεις του και να μη μειώνει με πράξεις ή
λόγους την προσωπικότητά του.
1.
Βασικές αρχές και στόχοι του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας
Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει
όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και
υποχρεώσεων,λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου μας.
Συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση της Διευθύντριας του Σχολείου, με τη συμμετοχή
όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, του προεδρείου του δεκαπενταμελούς
μαθητικού συμβουλίου του Σχολείου και του εκπροσώπου του Δήμου.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός
Λειτουργίας με την έναρξη του σχολικού έτους διανέμεται σε μια συνοπτική μορφή
του και συζητείται διεξοδικά με όλους τους/τις μαθητές/ριες του Σχολείου. Στη
συνέχεια κοινοποιείται σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και αναρτάται στον ισότοπο του Σχολείου. Η
ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της διεύθυνσης του Σχολείου,
των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Ο Κανονισμός επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά
διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων
των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες
νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας
του Σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων
του.
2.Λειτουργία
του Σχολείου
Ι. Διδακτικό ωράριο
Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων του
υποχρεωτικού προγράμματος και τα διαλείμματα καθορίζονται από σχετική απόφαση
του ΥΠΑΙΘ και ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα του Σχολείου.
Η προσεκτική παρακολούθηση
των μαθημάτων και η σωστή προετοιμασία τους πρέπει να είναι ανελλιπείς.
II. Προσέλευση στο σχολείο
Οι μαθητές υποχρεούνται σε
έγκαιρη προσέλευση έως τις 19:00, ώρα έναρξης των μαθημάτων, ώστε να μετέχουν από
την πρώτη διδακτική ώρα στα μαθήματά τους, διαφορετικά θα παραμένουν εκτός της
αίθουσας διδασκαλίας και θα παίρνουν απουσία.
ΙΙΙ. Παραμονή στο σχολείο
Εφόσον εισέλθει ο διδάσκων στην αίθουσα
διδασκαλίας δεν επιτρέπεται η είσοδος σε κανέναν μαθητή. Οι θέσεις των μαθητών
μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας καθορίζονται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο
καθηγητή του τμήματος. Αλλαγή θέσης επιτρέπεται μετά από συνεννόηση με τον
διδάσκοντα καθηγητή. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων κανένας μαθητής, από τους
προσελθόντες στο σχολείο, δεν επιτρέπεται να απουσιάζει αδικαιολόγητα από την
αίθουσα διδασκαλίας.
Οι μαθητές μετά το τέλος του
διαλείμματος οφείλουν να εισέρχονται στις αίθουσες διδασκαλίας πριν την είσοδο
του καθηγητή, διαφορετικά θα παραμένουν εκτός αιθούσης με απουσία.
Δεν επιτρέπεται η έξοδος μαθητή από την
αίθουσα διδασκαλίας, παρά μόνο με άδεια του διδάσκοντα και για πολύ σοβαρό
λόγο. Οι μαθητές επίσης δεν επιτρέπεται να απουσιάζουν σε ενδιάμεσες διδακτικές
ώρες χωρίς άδεια από τον Διευθυντή και τον διδάσκοντα. Δεν επιτρέπεται σε
οποιονδήποτε μαθητή να παρακωλύει την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος,
διαφορετικά παραπέμπεται στο γραφείο του διευθυντή για τα περαιτέρω.
Η συμμετοχή των μαθητών στα
διαγωνίσματα είναι υποχρεωτική, ενώ σε περίπτωση απουσίας ο απών γράφει το
διαγώνισμα στο γραφείο του Διευθυντή αμέσως μετά την επάνοδό του στο σχολείο
(Οι γραπτές δοκιμασίες στο μάθημα της ημέρας είναι ανεξάρτητες από τα επαναληπτικά
διαγωνίσματα).
ΙV. Αποχώρηση από το σχολείο
Οι μαθητές/ριες σε καμία περίπτωση δεν φεύγουν
από το Σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη
έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, ενημερώνεται ο διευθυντής
και οι διδάσκοντες εκπαιδευτικοί για την απουσία του/της εν λόγω μαθητή/τριας.
Η παρουσία όλων των μαθητών
είναι υποχρεωτική μέχρι να ολοκληρωθεί το ωράριο του σχολείου στις 22.30
V. Ωρολόγιο Πρόγραμμα του
Σχολείου.
Το Σχολείο μας εφαρμόζει το
Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ. Οι μαθητές/τριες
ενημερώνονται έγκαιρα για προγραμματισμένες ή έκτακτες (γνωστές όμως εκ των
προτέρων) αλλαγές που προκύπτουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, κατά της διάρκεια του
σχολικού έτους, όπως επίσης και αλλαγές που σχετίζονται με αλλαγή
διδασκόντων/ουσών ως προς τα γνωστικά αντικείμενα.
VI. Απουσίες μαθητών
Απουσίες από το σχολείο επιτρέπονται μόνο για
σοβαρούς λόγους..
VII. Διαδικασίες ενημέρωσης
μαθητών
Όλοι οι μαθητές του σχολείου
μας είναι ενήλικες και για τον λόγο αυτό, το σχολείο έχει την υποχρέωση να
ενημερώνει τους μαθητές, για το σύνολο
των απουσιών τους σε τακτά διαστήματα με αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, όπως
οι διατάξεις ορίζουν.
3.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή
Ι. Φοίτηση: Η
φοίτηση των μαθητών/ριών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, είναι καθήκον και
υποχρέωση τους. Η συμμετοχή τους οφείλει να είναι τακτική, ενεργός και
συστηματική.Η ώρα του μαθήματος είναι σεβαστή από όλους. Οι μαθητές που έχουν
κενό , δεν επιτρέπεται να ενοχλούν τους υπόλοιπους συμμαθητές τους που
παρακολουθούν το μάθημα.
Δεν επιτρέπεται η πρόσκληση και παρουσία στο
χώρο του σχολείου φίλων και γνωστών, ενώ η περιφρούρηση του σχολικού χώρου από
εξωσχολικούς είναι καθήκον όλων των μαθητών. Το παιχνίδι με μπάλες διεξάγεται
μόνο με μπάλες του σχολείου και υπό την επίβλεψη και ευθύνη του καθηγητή
φυσικής αγωγής
Δεν επιτρέπεται η παραμονή
μαθητών στα γραφεία των καθηγητών ή του Διευθυντή άνευ λόγου και χωρίς άδεια.
Οι μαθητές μέσω των εκλεγμένων προεδρείων τους απευθύνονται στον διευθυντή του
σχολείου για οποιοδήποτε πρόβλημα ή αίτημά τους.
II. Σχολικοί χώροι: Η
συνεργασία όλων είναι απαραίτητη, για να διατηρηθεί ένα καθαρό και ευχάριστο
σχολικό περιβάλλον, κατάλληλο για μάθηση. Για την επιτυχία αυτού του σκοπού οι
μαθητές:
Σέβονται την κινητή και
ακίνητη περιουσία του Σχολείου καθώς και το φυσικό περιβάλλον της αυλής του
Σχολείου.
Δεν ρυπαίνουν τον σχολικό χώρο, δεν γράφουν σε
θρανία και τοίχους, χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων.
Οι μαθητές οφείλουν να
φέρουν μαζί τους όλα τα απαραίτητα για τη διδακτική διαδικασία εφόδια
(τετράδια, βιβλία, στυλό, κλπ.).Τα σχολικό βιβλίο είναι πνευματικό δημιούργημα,
παρέχεται δωρεάν από την πολιτεία και δεν πρέπει να καταστρέφεται.
Απαγορεύεται η κατανάλωση
ποτού και φαγητού μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας ή στην αίθουσα εκδηλώσεων του
σχολείου.
Διατηρούν το θρανίο τους
καθαρό, σε άριστη κατάσταση. . Επισημαίνεται ότι, μαθητής που προκαλεί φθορά
στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη
αποκατάστασης βαρύνει τους ίδιους.
III. Διάλειμμα
Κατά τη διάρκεια του
διαλείμματος οι μαθητές/ριες οφείλουν να βγαίνουν στον αύλειο χώρο, ώστε να
αποφεύγεται ο συνωστισμός στις αίθουσες διδασκαλίας και στους διαδρόμους και να
μειώνεται η πιθανότητα ατυχημάτων.. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από το
Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών οι πλέον κατάλληλοι χώροι για την παραμονή των
μαθητών/ριών. Το διάλειμμα είναι χρόνος ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και
χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Για οποιοδήποτε
πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν οι μαθητές, απευθύνονται στον εφημερεύοντα
εκπαιδευτικό που βρίσκεται εκεί.
Απαγορεύεται το κάπνισμα σε
όλους τους χώρους του σχολείου.
Το Σχολείο δεν φέρει ευθύνη
σε περίπτωση απώλειας χρημάτων ή αντικειμένων αξίας που οι μαθητές φέρουν τυχόν
μαζί τους
IV. Εμφάνιση Η εμφάνιση των
μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια.
4.Συμπεριφορά
- Δικαιώματα – Υποχρεώσεις
Ο Διευθυντής
Είναι υπεύθυνος, μαζί με τους εκπαιδευτικούς,
για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του σχολείου, καθώς και για την
προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών.
Ενημερώνει τον Σύλλογο των Διδασκόντων/ουσών
για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη
λειτουργία του Σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.
Είναι υπεύθυνος στη συνέχεια
και μαζί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου να ενημερώνει τους μαθητές από την
αρχή του σχολικού έτους, πέραν του ωρολογίου προγράμματος και όλων εκείνων των
σχετικών διατάξεων που έχει θεσπίσει η Πολιτεία σχετικά με τη φοίτηση, τη
διδακτέα ύλη, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και μη, τον τρόπο αξιολόγησης και
όλα όσα καθορίζουν την ομαλή φοίτηση των μαθητών στο Εσπερινό Λύκειο.
Συμβάλλει στη δημιουργία
κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς των διδασκόντων/ουσών και των μαθητών και
είναι υπεύθυνος, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες, για την τήρηση της
πειθαρχίας.
Απευθύνει στους διδάσκοντες, όταν είναι
απαραίτητο, συστάσεις σε πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης.
Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση
παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση τους στη σχολική τάξη, τη
λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους, σε περίπτωση φθοράς
Οι εκπαιδευτικοί
Στο έργο των εκπαιδευτικών
περιλαμβάνεται η εκπαίδευση διδασκαλία, μάθηση και διαπαιδαγώγηση των μαθητών.
Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών οφείλουν να εναρμονίζονται
με τους στόχους αυτούς. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να:
Διασφαλίζουν την ασφάλεια
και την υγεία των μαθητών εντός του σχολείου, καθώς και κατά τις σχολικές
εκδηλώσεις και εκδρομές.
Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με ευγένεια,
κατανόηση και σεβασμό προς την προσωπικότητα τους.
Συμβάλουν στην διαμόρφωση ενός σχολικού
κλίματος που δημιουργεί στους μαθητές αισθήματα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και
άνεσης.
Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με δημοκρατικό
πνεύμα, ισότιμα και δίκαια και να μην κάνουν διακρίσεις υπέρ ή σε βάρος
ορισμένων μαθητών.
Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά
αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών και να διαπαιδαγωγούν και
εκπαιδεύουν τους μαθητές σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους του
εκπαιδευτικού μας συστήματος, με την καθοδήγηση των ΣEE και των Στελεχών της
διοίκησης της εκπαίδευσης.
Προετοιμάζουν το μάθημα της ημέρας έτσι ώστε
να κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών και να εφαρμόζουν σύγχρονες και κατάλληλες
μεθόδους διδασκαλίας, με βάση τις ανάγκες των μαθητών και τις ιδιαιτερότητες
των γνωστικών αντικειμένων.
Αξιολογούν αντικειμενικά την πρόοδο και την
επίδοση των μαθητών και ενημερώνουν σχετικά τους ίδιους τους μαθητές.
Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των
μαθητών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν
υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών
τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθούν
πιθανά προβλήματα.
Συνεργάζονται με την
Διευθύντρια και τους αρμόδιους ΣΕΕ για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική
αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα
δικαιώματα των μαθητών. .
Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής
συνεργασίας, συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους μαθητές τους, οι
οποίοι είναι ενήλικες, και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την
επίδοσή τους.
Οι μαθητές/μαθήτριες
Όλοι οι μαθητές οφείλουν να αντιμετωπίζουν με
σεβασμό κάθε ομιλητή (καθηγητή ή συμμαθητή) και δεν επιτρέπεται η απότομη και
χωρίς άδεια διακοπή του.
Αποδέχονται πως κάθε μάθημα
έχει τη δική του ιδιαίτερη παιδευτική αξία και αποδίδουν στο καθένα την
απαιτούμενη προσοχή.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα
αντιμετωπίσουν μέσα στο σχολείο , συζητούν άμεσα και ειρηνικά με αυτόν που
έχουν τη διαφορά.
Εάν κάποιος από τη σχολική
κοινότητα παρενοχλείται συστηματικά από άλλον συμμαθητή του με αστεϊσμούς,
περιπαιχτικά σχόλια κ.ά. έχει την υποχρέωση απέναντι στην αξιοπρέπειά του και
στην υπόστασή του να το συζητήσει πρώτα κόσμια μαζί του για να επιλυθεί η
οποιαδήποτε τυχόν παρεξήγηση και να το θέσει - εφόσον δεν επιλυθεί - υπόψη του
υπεύθυνου καθηγητή του τμήματός τουστον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, ή στον Διευθυντή.
Απαγορεύεται ρητά η άσκηση οποιασδήποτε μορφής
βίας, σωματικής ή ψυχολογικής.
Καταλήψεις και καταστροφές
στο σχολικό χώρο δεν έχουν καμία νομιμότητα. Οι μαθητές όχι μόνο δεν προκαλούν
φθορές στη δημόσια περιουσία εντός του σχολείου (τοίχοι, πόρτες, θρανία,
καρέκλες και άλλο υλικό), αλλά αντίθετα φροντίζουν να βρίσκονται όλα σε καλή κατάσταση,
ενώ σε περίπτωση καταστροφής οι υπαίτιοι επιβαρύνονται με την αντικατάστασή
τους.
VΙ. Άλλα θέματα
Απαγορεύεται η χρήση κινητού τηλεφώνου για συνομιλία,
βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση εντός των σχολικών χώρων.
Απαγορεύεται τo κάπνισμα, η
λήψη αλκοόλ και η χρήση άλλων εξαρτησιογόνων ουσιών που είναι καταστροφικές για
την πνευματική και τη σωματική υγεία των μαθητών. Η παρέκκλιση από τους κανόνες
αυτούς συνεπάγεται την άμεση αξιοποίηση αυστηρών παιδαγωγικών μέτρων.
VIII. Σχολικές Δραστηριότητες
Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά δραστηριοτήτων,
όσο το δυνατόν σχετικές με την ηλικία των μαθητών του, εντός και εκτός Σχολείου και στα πλαίσια του
απογευματινού ωραρίου,που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής.
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες , οι μαθητές εμπλουτίζουν τις ήδη υπάρχουσες
γνώσεις τους ,τις συνδέουν με την καθημερινή ζωή, ευαισθητοποιούνται σε διάφορα κοινωνικά
θέματα και διευρύνουν τους ορίζοντες τους Το Σχολείο επιδιώκει την
ευαισθητοποίηση και τη συμμετοχή όλων των μαθητών/ριών στις επετειακές,
μορφωτικές, πολιτιστικές, αθλητικές εκδηλώσεις.
5:
Πολιτική του Σχολείου για την προστασία από πιθανούς κινδύνους
Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών
Η Διευθύντρια του Σχολείου,
στην αρχή του σχολικού έτους, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών
του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για
την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Όσον αφορά την
προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο
Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με
την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης,
η Διευθύντρια ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους
αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών. Τέλος, σε καταστάσεις
πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες,
γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν
να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε
αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λπ.
για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.
Σε όλες της αίθουσες
διδασκαλίας αλλά και στους διαδρόμους
έχει τοιχοκολληθεί το ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω εκτάκτων συνθηκών, όπως
εμφανίζεται παρακάτω:
6:
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας- Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του
Θέματα που ανακύπτουν και
δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την
Διεύθυνση του σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, σύμφωνα με τις αρχές
της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας
με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
Όλοι οι μαθητές είναι
υποχρεωμένοι να συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες του εσωτερικού σχολικού
κανονισμού ο οποίος κοινοποιείται σε όλους τους μαθητές/τριες και αναρτάται στη
ιστοσελίδα του σχολείου.